Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan Mynarski.
Material type:
TextPublication details: Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003.Description: 192, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8372521743
- Badania marketingowe -- metody statystyczne -- podręczniki akademickie
- Badania marketingowe -- metodologia -- podręczniki akademickie
- Badania marketingowe -- oprogramowanie -- podręczniki akademickie
- Badania rynku -- metody statystyczne -- podręczniki akademickie
- Badania rynku -- oprogramowanie -- podręczniki akademickie
- STATISTICA (oprogramowanie) -- zastosowania naukowe -- podręczniki akademickie
| Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Książki
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 147672 II (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu | 1000062654 |
Total holds: 0
Bibliogr. s. [193].
Podręcznik dla studentów kierunku zarządzania i marketingu.
