Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Kraków : Instytut Marketingu, 2004.Wydanie: Wyd. 4 zm. i poszerz., [dodr.]Opis: 437 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 839006989X
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 085434 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000069753
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Czytelnia WTŻ Ga 14 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny tylko na miejscu w Czytelni WTŻ 1000069754
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 084134 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 4 Dostępny 1000066693
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Czytelnia WBiO Ge 04 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 5 Dostępny tylko na miejscu w Czytelni WBiO 1000066694
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 084131 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 2 Dostępny 1000066583
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 084132 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 3 Dostępny 1000066584
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 148105 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000066551
Liczba zamówień: 0

Dodr. do wyd. 4 zm. i poszerz. z 2003 r.

Na s. red. i 4 s. okł. ISBN wyd. 4 zm. i poszerz. z 2003 r.

Bibliogr. s. 433-437.