Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Podstawy marketingu / Ireneusz Bielski.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 1998.Opis: 367, [1] s. : il., wykr. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8387673110
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 153106 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000119137
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 0105539 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000094380
Liczba zamówień: 0

Bibliogr. s. 366-[368].

Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
  • Obszar działalności: Zarządzanie.
  • VIAF ID: 142638356