Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. nauk. Jana Pindakiewicza ; [zespół aut.: Anna Bobińska et al.].

Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Warszawa : Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, 1998.Wydanie: Wyd. 2Opis: 235 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 838668965X
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 167836 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000095778
Liczba zamówień: 0

Dla studentów uczelni ekonomicznych i szkół biznesu.

Bobińska, Anna
  • Obszar działalności: Marketing.
  • VIAF ID: 163810685