Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynku.

Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Kraków : StatSoft Polska, 2010.Opis: 104 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788388724534
NUKAT: xx001884932Inne nry kontrolne: (OCoLC)751360810 Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Kod kreskowy
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 151849 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 2 Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu 1000111309
Liczba zamówień: 0

Materiały na konferencję szkoleniową zorganizowaną przez StatSoft Polska we wrześniu 2010 r. w Wieliczce.

Bibliogr. przy tekstach.