Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Repozycjonowanie : marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu / Jack Trout, Steve Rivkin ; tł. Boguslaw Solecki.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Szczegóły wydania: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011.Opis: 181, [1] s. ; 21 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788320819335
Inny tytuł:
  • Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Tytuły ujednolicone:
  • Repositioning (pol.)
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 098646 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 2 Dostępny 1000110855
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 152035 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000111540
Liczba zamówień: 0

Dla kadry zarządzającej firmami, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.