Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Propaganda dobrych serc czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej / redakcja Dominika Maison i Piotr Wasilewski.

Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Kraków : Agencja Wasilewski, cop. 2008.Wydanie: Wyd. 2 uzupOpis: 262, [2] s. : il. (gł. kolor.) ; 23x25 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788392403913
Inny tytuł:
  • Pierwszy tom o reklamie społecznej
  • Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej [Inny tytuł]
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 153062 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000119009
Liczba zamówień: 0

Wyd. 1 pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.

Indeksy.

Maison, Dominika
  • Obszar działalności: Nauczanie akademickie.
  • Obszar działalności: Psychologia.
  • Obszar działalności: Psychologia społeczna.
  • Powiązana grupa: Uniwersytet Warszawski.

    Numer rekordu wzorcowego lub numer znormalizowany: http://nukat.edu.pl/aut/n 93081332

  • ORCID: 0000-0002-8946-7517
  • VIAF ID: 101951954
  • Zawód: Nauczyciele akademiccy.

    Numer rekordu wzorcowego lub numer znormalizowany: http://nukat.edu.pl/aut/s 97050877

  • Zawód: Psycholodzy (kobiety).

    Numer rekordu wzorcowego lub numer znormalizowany: http://nukat.edu.pl/aut/s 95011298