Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych : nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności / Agnieszka Izabela Baruk.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Toruń : Dom Organizatora, 2011.Description: 166, [7] s. : il. kolor. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788372856043
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 156014 II (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 1000137188
Total holds: 0

Bibliogr. s. 165- [167].

Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
  • Field of activity: Zarządzanie.
  • VIAF ID: 142638356