Baner ze zdjęciem biblioteki

Badanie efektywności działań marketingowych w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego / Beata Gamrowska, Tomasz Piestrzyński.

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticle In: Czytelnictwo w dobie informacji cyfrowej : rozwój, bariery, technologie : praca zbiorowa S. 284-292
No physical items for this record

Tyt. nagł.

Bibliogr. s. 292.

Piestrzyński, Tomasz.
  • Field of activity: Bibliotekoznawstwo.
  • Field of activity: Informacja naukowa.
  • Field of activity: Zarządzanie.
  • Associated group: Uniwersytet Łódzki.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/n 95102510

  • Associated group: Biblioteka Uniwersytecka (Łódź).

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/n 94011049

  • VIAF ID: 481144782718167273106
  • Occupation: Bibliotekarze.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 97054965