Wieloaspektowość e-learningu przy nabywaniu przez studentów kompetencji związanych z kierowaniem projektami i rozwojem architektury systemów IT / (Record no. 79435)
[ view plain ]
| 000 -ETYKIETA REKORDU | |
|---|---|
| pole stałej długości | 00779caa a2200181 i 4500 |
| 001 - NUMER KONTROLNY REKORDU | |
| control field | xx005625411 |
| 003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO | |
| control field | NUKAT |
| 005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU | |
| control field | 20241231094627.0 |
| 008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI) | |
| pole stałej długości | 230926s2021 pl |000 0 pol c |
| 035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU | |
| Numer systemowy | (OCoLC)1413830111 |
| 040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD | |
| Instytucja, która przygotowała dane do khw | KR 306/AR |
| Language of cataloging | pol |
| Description conventions | rda |
| Instytucja, która wprowadziła rekord | KR 306/AR |
| Instytucja, która zmodyfikowała rekord | KR 306/MP |
| 100 1# - HASŁO GŁÓWNE - NAZWA OSOBOWA | |
| Nazwa osobowa | Werewka, Jan. |
| Określenie rodzaju współpracy | Autor |
| 9 (RLIN) | 124060 |
| 245 10 - STREFA TYTUŁU I OZNACZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI | |
| Tytuł | Wieloaspektowość e-learningu przy nabywaniu przez studentów kompetencji związanych z kierowaniem projektami i rozwojem architektury systemów IT / |
| Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności | Jan Werewka. |
| 500 ## - UWAGA OGÓLNA | |
| Uwaga ogólna | Tytuł nagłówkowy. |
| 504 ## - UWAGA DOTYCZĄCA BIBLIOGRAFII ZAŁĄCZNIKOWEJ | |
| Uwaga dotycząca bibliografii | Bibiografia na stronach 258-259. |
| 773 0# - DANE DOTYCZĄCE DOKUMENTU MACIERZYSTEGO | |
| Podpole kontrolne | nnam |
| Tytuł | E-learning na uczelniach : koncepcje, organizacja, wdrażanie |
| Miejsce wydania, wydawca i data wydania | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021 |
| Zakres powiązania | Strony 237-259 |
| Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki | 9788301217310 |
| Numer kontrolny rekordu | (NUKAT)xx005170610 |
| 942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
| Koha item type | Artykuł/Rozdział |
No items available.
