Normal view
MARC view
Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- control field: 121793
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- control field: KR 197
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- control field: 20241230200844.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 240131i||a|znnbabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: s 2024000653
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: KR 93/MS
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: KR 93/MS
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/MKK
083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
- Classification number element-single number or beginning number of span: 650
- Explanatory term: Zarządzanie
150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing sensoryczny.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing sensoriel [f]
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: RAMEAU
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: pl.wikipedia, 31.01.2024
- Znaleziona informacja: (Marketing sensoryczny – działania marketingowe, angażujące w przemyślany i całościowy sposób wszystkie zmysły, mające na celu wywołanie u potencjalnych klientów założone wcześniej skojarzenia i reakcje, które mają podnosić świadomość marki (firmy) oraz przywiązywać klienta do marki (firmy) na głębszym, emocjonalnym poziomie.)
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_sensoryczny
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Marketing sensoryczny / Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk ; tł. Grzegorz Dąbkowski. - Warszawa, 2011.