Baner ze zdjęciem biblioteki
Normal view MARC view

Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)

Number of records used in: 1

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • control field: 121793

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • control field: KR 197

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • control field: 20241230200844.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 240131i||a|znnbabn |a ana |c

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: s 2024000653

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: KR 93/MS
  • Subject heading/thesaurus conventions: kaba
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: KR 93/MS
  • Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/MKK

083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER

  • Classification number element-single number or beginning number of span: 650
  • Explanatory term: Zarządzanie

150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing sensoryczny.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing sensoriel [f]

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: g
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: RAMEAU

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: pl.wikipedia, 31.01.2024
  • Znaleziona informacja: (Marketing sensoryczny – działania marketingowe, angażujące w przemyślany i całościowy sposób wszystkie zmysły, mające na celu wywołanie u potencjalnych klientów założone wcześniej skojarzenia i reakcje, które mają podnosić świadomość marki (firmy) oraz przywiązywać klienta do marki (firmy) na głębszym, emocjonalnym poziomie.)
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_sensoryczny

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Marketing sensoryczny / Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk ; tł. Grzegorz Dąbkowski. - Warszawa, 2011.