Normal view
MARC view
Entry Hasło osobowe
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- control field: 124723
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- control field: KR 197
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- control field: 20241230210403.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 160712n||a|znnaabn |a aaa |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: n 2016125541
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: TARN 010/MT
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: TARN 010/MT
100 1# - HASŁO REKORDU - NAZWA OSOBOWA
- Nazwa osobowa: Kopacz, Agnieszka
- Dopowiedzenie inne niż daty biograficzne: (filolog).
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Kp. Co zrobić, by uczniowie czytali? / Agnieszka Kopacz // Czytelnictwo w dobie informacji cyfrowej / pod redakcją Mai Wojciechowskiej. - Warszawa, 2016. - S. 102-113.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: BNPol online
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: KUL Wydział Nauk Humanistycznych, 12.07.2016
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): http://www.kul.pl/mgr-agnieszka-kopacz,art_47254.html