Normal view
MARC view
Entry Hasło korporatywne
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- control field: 126300
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- control field: KR 197
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- control field: 20241230211052.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 220118n||a|znnaabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: n 2022040395
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: KIEL 010/KZ
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: KIEL 010/KZ
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/KSZ
043 ## - KOD OBSZARU GEOGRAFICZNEGO
- kod ISO: PL
046 ## - SPECIAL CODED DATES
- Start period: 2009
- End period: 2011
110 2# - HASŁO REKORDU - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Kampania "Świętokrzyskie Czaruje - Poleć na Weekend".
370 ## - ASSOCIATED PLACE
- Associated country: Polska.
370 ## - ASSOCIATED PLACE
- Other associated place: Świętokrzyskie, Województwo (Polska ; 1999- ).
370 ## - ASSOCIATED PLACE
- Place of residence/headquarters: Kielce (Polska).
372 ## - OBSZAR DZIAŁALNOŚCI
- Obszar działalności: Marketing terytorialny.
372 ## - OBSZAR DZIAŁALNOŚCI
- Obszar działalności: Turystyka.
377 ## - JĘZYK POWIĄZANY
- Kod języka: pol
410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Kampania Promocyjna "Świętokrzyskie Czaruje - Poleć na Weekend".
410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Świętokrzyskie czaruje.
665 ## - NOTA HISTORYCZNA
- Nota historyczna: Kampania promocyjna województwa świętokrzyskiego "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend”, której beneficjentem i instytucją prowadzącą była Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego - realizowana była w latach 2009-2011. W jej ramach organizowane były konkursy, targi turystycze, wizyty studyjne, imprezy plenerowe, eventy, spoty i kampanie reklamowe w mediach i internecie.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Marketing terytorialny na przykładzie kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego : studium przypadku / Monika Noga // Zarządzanie i marketing. - Kraków, 2014, Strony 479-488.