Baner ze zdjęciem biblioteki
Normal view MARC view

Entry Hasło korporatywne

Number of records used in: 1

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • control field: 126300

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • control field: KR 197

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • control field: 20241230211052.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 220118n||a|znnaabn |a ana |c

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: n 2022040395

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: KIEL 010/KZ
  • Subject heading/thesaurus conventions: kaba
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: KIEL 010/KZ
  • Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/KSZ

043 ## - KOD OBSZARU GEOGRAFICZNEGO

  • kod ISO: PL

046 ## - SPECIAL CODED DATES

  • Start period: 2009
  • End period: 2011

110 2# - HASŁO REKORDU - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO

  • Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Kampania "Świętokrzyskie Czaruje - Poleć na Weekend".

370 ## - ASSOCIATED PLACE

  • Associated country: Polska.

370 ## - ASSOCIATED PLACE

  • Other associated place: Świętokrzyskie, Województwo (Polska ; 1999- ).

370 ## - ASSOCIATED PLACE

  • Place of residence/headquarters: Kielce (Polska).

372 ## - OBSZAR DZIAŁALNOŚCI

  • Obszar działalności: Marketing terytorialny.

372 ## - OBSZAR DZIAŁALNOŚCI

  • Obszar działalności: Turystyka.

377 ## - JĘZYK POWIĄZANY

  • Kod języka: pol

410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO

  • Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Kampania Promocyjna "Świętokrzyskie Czaruje - Poleć na Weekend".

410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO

  • Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Świętokrzyskie czaruje.

665 ## - NOTA HISTORYCZNA

  • Nota historyczna: Kampania promocyjna województwa świętokrzyskiego "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend”, której beneficjentem i instytucją prowadzącą była Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego - realizowana była w latach 2009-2011. W jej ramach organizowane były konkursy, targi turystycze, wizyty studyjne, imprezy plenerowe, eventy, spoty i kampanie reklamowe w mediach i internecie.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Marketing terytorialny na przykładzie kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego : studium przypadku / Monika Noga // Zarządzanie i marketing. - Kraków, 2014, Strony 479-488.