Baner ze zdjęciem biblioteki
Normal view MARC view

Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)

Number of records used in: 1

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • control field: 126450

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • control field: KR 197

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • control field: 20241230201013.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 110105i||a|znnbabn |a ana |c

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: s 2011306064

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: WA U/EDP
  • Subject heading/thesaurus conventions: kaba
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: WA U/EDP
  • Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/AS

083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER

  • Classification number element-single number or beginning number of span: 650
  • Explanatory term: Zarządzanie

150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing behawioralny.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing comportemental [f]

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing według kategorii zainteresowań.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Reklama targetowana behawioralnie.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Reklama behawioralna.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Targetowanie behawioralne.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: g
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Preferencje konsumenta.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing w Internecie.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: g
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Rynki docelowe.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: h
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Profilowanie konsumentów.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Postawy konsumentów.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Connecting with consumers
  • Znaleziona informacja: Allan J. Kimmel. - Oxford, 2010.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Behavia, strona firmowa, 5.01.2011
  • Znaleziona informacja: (targetowanie behawioralne)
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): behavia.pl

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: pl. wikipedia,11.01.2011
  • Znaleziona informacja: (rekalma behawioralna)
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_behawioralna

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: RAMEAU

680 ## - UWAGA OGÓLNA PRZEZNACZONA DO PREZENTACJI PUBLICZNEJ

  • Objaśnienie: Stosuje się do prac na temat marketingu opartego na zainteresowaniach użytkowników sieci