Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- control field: 126450
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- control field: KR 197
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- control field: 20241230201013.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 110105i||a|znnbabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: s 2011306064
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: WA U/EDP
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: WA U/EDP
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/AS
083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
- Classification number element-single number or beginning number of span: 650
- Explanatory term: Zarządzanie
150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing behawioralny.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing comportemental [f]
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing według kategorii zainteresowań.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Reklama targetowana behawioralnie.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Reklama behawioralna.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Targetowanie behawioralne.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Preferencje konsumenta.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing w Internecie.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Rynki docelowe.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: h
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Profilowanie konsumentów.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Postawy konsumentów.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Connecting with consumers
- Znaleziona informacja: Allan J. Kimmel. - Oxford, 2010.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Behavia, strona firmowa, 5.01.2011
- Znaleziona informacja: (targetowanie behawioralne)
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): behavia.pl
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: pl. wikipedia,11.01.2011
- Znaleziona informacja: (rekalma behawioralna)
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_behawioralna
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: RAMEAU
680 ## - UWAGA OGÓLNA PRZEZNACZONA DO PREZENTACJI PUBLICZNEJ
- Objaśnienie: Stosuje się do prac na temat marketingu opartego na zainteresowaniach użytkowników sieci