Baner ze zdjęciem biblioteki
Normal view MARC view

Kozielski, Robert (1968- ). (Hasło osobowe)

Preferred form: Kozielski, Robert (1968- ).
Used for/see from:
  • Kozielski, R.

Organizacja i zarządzanie; marketing.

Znaczenie reklamy dla zdolności konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw / Robert Kozielski. - Łódź, 2000.

OPI online

Sukces rynkowy organizacji / R. Kozielski, A. Mardosz, A. Matuszewska. - Piaseczno, cop. 2017.

Kp. Czas jako miernik efektywności działań marketingowych / Robert Kozielski // Handel Wewnętrzny. - Nr 4 (lipiec-sierpień) 2013, s. 12-23.

BNPol online

Author information
  • Field of activity: Marketing.
  • Field of activity: Nauczanie akademickie.
  • Associated group: Uniwersytet Łódzki. Katedra Zarządzania.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/n 2004055075

  • Associated group: Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu (Łódź).

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/n 97049069

  • ORCID: 0000-0002-0200-1504
  • VIAF ID: 101661107
  • ISNI ID: 0000000071589984
  • WIKIDATA ID: Q16596642
  • Occupation: Ekonomiści.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 95012399

  • Occupation: Nauczyciele akademiccy.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 97050877