Baner ze zdjęciem biblioteki
Normal view MARC view

Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)

Number of records used in: 5

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • control field: 97067

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • control field: KR 197

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • control field: 20241230202644.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 050712i||a|znnbabn |a ana |c

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: s 2005223221

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: KR 93/MS
  • Subject heading/thesaurus conventions: kaba
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: KR 93/MS
  • Instytucja, która zmodyfikowała rekord: KR 93/MK

083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER

  • Classification number element-single number or beginning number of span: 330
  • Explanatory term: Ekonomia. Praca

083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER

  • Classification number element-single number or beginning number of span: 650
  • Explanatory term: Zarządzanie

150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Branding (marketing).

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Branding (Marketing) [c]

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Stratégie de marque [f]

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Budowanie świadomości marki.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Kreowanie marki.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Towary markowe
  • Określnik rzeczowy: komercjalizacja.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Towary markowe
  • Określnik rzeczowy: marketing.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Strategia marki.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zarządzanie marką.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Brand management.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Znaki handlowe
  • Określnik rzeczowy: zarządzanie.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: g
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Reklama.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Towary markowe.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: g
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zarządzanie produktem.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: RAMEAU

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Sprawiedliwość marek : jak branding miejsc i produktów może uczynić kraj bogatym, dumnym i pewnym siebie / Simon Anholt. - Warszawa, 2006.

680 ## - UWAGA OGÓLNA PRZEZNACZONA DO PREZENTACJI PUBLICZNEJ

  • Objaśnienie: Stosuje się do prac na temat kreowania unikalnego znaku, symbolu, wyrazu, dźwięku, koloru, kształtu lub ich kombinacji jako wyróżnika konkretnego produktu, usługi, firmy, organizacji, miejsca itd. w celu wyodrębnienia ich spośród im podobnych lub konkurencyjnych pod względem jakości lub wykorzystania.