Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- control field: 97067
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- control field: KR 197
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- control field: 20241230202644.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 050712i||a|znnbabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: s 2005223221
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: KR 93/MS
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: KR 93/MS
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord: KR 93/MK
083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
- Classification number element-single number or beginning number of span: 330
- Explanatory term: Ekonomia. Praca
083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
- Classification number element-single number or beginning number of span: 650
- Explanatory term: Zarządzanie
150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Branding (marketing).
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Branding (Marketing) [c]
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Stratégie de marque [f]
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Budowanie świadomości marki.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Kreowanie marki.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Towary markowe
- Określnik rzeczowy: komercjalizacja.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Towary markowe
- Określnik rzeczowy: marketing.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Strategia marki.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zarządzanie marką.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Brand management.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Znaki handlowe
- Określnik rzeczowy: zarządzanie.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Reklama.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Towary markowe.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zarządzanie produktem.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: RAMEAU
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Sprawiedliwość marek : jak branding miejsc i produktów może uczynić kraj bogatym, dumnym i pewnym siebie / Simon Anholt. - Warszawa, 2006.
680 ## - UWAGA OGÓLNA PRZEZNACZONA DO PREZENTACJI PUBLICZNEJ
- Objaśnienie: Stosuje się do prac na temat kreowania unikalnego znaku, symbolu, wyrazu, dźwięku, koloru, kształtu lub ich kombinacji jako wyróżnika konkretnego produktu, usługi, firmy, organizacji, miejsca itd. w celu wyodrębnienia ich spośród im podobnych lub konkurencyjnych pod względem jakości lub wykorzystania.