Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan Mynarski.
Material type:
- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8372521743
- Badania marketingowe -- metody statystyczne -- podręczniki akademickie
- Badania marketingowe -- metodologia -- podręczniki akademickie
- Badania marketingowe -- oprogramowanie -- podręczniki akademickie
- Badania rynku -- metody statystyczne -- podręczniki akademickie
- Badania rynku -- oprogramowanie -- podręczniki akademickie
- STATISTICA (oprogramowanie) -- zastosowania naukowe -- podręczniki akademickie
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 147672 II (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 1000062654 |
Total holds: 0
Browsing Biblioteka Główna URK shelves, Shelving location: Magazyn Główny Close shelf browser (Hides shelf browser)
Bibliogr. s. [193].
Podręcznik dla studentów kierunku zarządzania i marketingu.