Baner ze zdjęciem biblioteki
Total holds: 0

Od R. 23 (1977) podtytuł: pismo poświęcone teorii i praktyce handlu.

Od R. 36 (1990) podtytuł: pismo poświęcone problemom przedsiebiorstwa i rynku.

Od R. 41 (1995) podtytuł: marketing, rynek, przedsiębiorstwo.

Od 2009, nr 1 podtytuł: pismo środowiska badaczy problemów rynku : rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing.

Dostępne także w wersji elektronicznej.

Od 2018 [?] tekst w języku polskim i angielskim, streszczenia angielskie, polskie i rosyjskie.

Od R. 5 (1959) / Instytut Handlu Wewnętrznego.

Od R. 5 (1959) / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Sekcja Handlu.

Od R. 37 (1991) / Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji.

Od 2008 / Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.

Od R. 64, nr 1 (2018) / Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur Państwowy Instytut Badawczy.

Od R. 64, nr 6 (2018) / Polski Instytut Ekonomiczny.