Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997.Description: 303, [1] s. : wykr. ; 21 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8320810833
Subject(s):
Total holds: 0

Bibliogr. s. 297-[299]. Indeks.

Dla studentów i pracowników nauk. wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, a także dla praktyków - właścicieli małych firm oraz menedżerów i pracowników większych przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych.

Karasiewicz, Grzegorz.
  • Field of activity: Nauczanie akademickie.
  • Field of activity: Zarządzanie.
  • Field of activity: Marketing.
  • Associated group: Uniwersytet Warszawski.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/n 93081332

  • ORCID: 0000-0003-2472-185X
  • VIAF ID: 101977024
  • Occupation: Nauczyciele akademiccy.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 97050877

  • Occupation: Ekonomiści.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 95012399