Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Słownik terminologii marketingowej angielsko-polski, polsko-angielski / oprac. Roman Kozierkiewicz.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski, angielski Szczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2007.Opis: XI, [1], 426 s. ; 21 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788374834889
Inny tytuł:
  • Dictionary of marketing terms English-Polish, Polish-English [Tytuł z dodatkowej strony tytułowej]
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 132510 I (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000084116
Liczba zamówień: 0

Tyt. grzb.: Dictionary of marketing terms.

Wstęp również ang.