Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995.Wydanie: Wydanie II zmienioneOpis: 499, [1] strona : ilustracje ; 21 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8320809703
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 153117 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000119148
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 167774 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000094369
Liczba zamówień: 0

Bibliografia na stronach 487-491. Indeks.