Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

Badania marketingowe / Robert J. Kaden ; tł. Grzegorz Łuczkiewicz.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008.Description: 227 s. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788320817553
Uniform titles:
  • Guerrilla marketing research (pol.)
Subject(s): Online resources:
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 149868 II (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 1000088297
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Czytelnia Główna Cb 29 (Browse shelf(Opens below)) 1 Dostępny tylko na miejscu w Czytelni Głównej 1000087891
Total holds: 0

Dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przesiębiorców oraz osoby pragnące poznać tajniki badań marketingowych.