Marketing : sposób myślenia, system działania / Tadeusz Sztucki.
Material type:
TextSeries: Biblioteka BiznesmenaPublication details: Warszawa : Agencja Wydawnicza Placet, 1994.Edition: Wydanie II rozszerzoneDescription: 223 strony : ilustracje ; 24 cmContent type: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8385428046
| Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Książki
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 154006 II (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu | 1000125565 | |
Skrypty
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 04488 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 1000090998 |
Total holds: 0
Browsing Biblioteka Główna URK shelves, Shelving location: Magazyn Główny Close shelf browser (Hides shelf browser)
Na okładce: Teoria i praktyka marketingu. Kluczowe pytania i odpowiedzi. Polsko-angielska terminologia marketingu.
Bibliografia na stronach 215-217. Indeks.
