Marketing-Strategien von Forstbetrieben / Szymon Borowski.
Material type:
TextLanguage: German Summary language: English, Polish Series: Schriften aus dem Institut für Forstökonomie der Universität Freiburg ; Bd. 7Publication details: Freiburg : Institut für Forstekönomie, 1996.Description: 227 s. pag. varia : wykr. ; 24 cmContent type: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 3980369765
| Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Książki
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 142783 II (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu | 1000001269 |
Numeracja stronic: [4], 167, [3], A-4, B-1, C-20, D-23, E-1, F-4 s.
Praca doktorska. Univ. Freiburg, 1996.
Bibliogr. s. 147-167.
Streszcz. także ang. i pol.
