Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010.Description: 287, [1] s. : il. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788301164249
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 097929 (Browse shelf(Opens below)) 3 Available 1000109913
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 097930 (Browse shelf(Opens below)) 4 Available 1000109914
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 097807 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 1000109766
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 151676 II (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 1000109794
Total holds: 0

Indeks.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Maison, Dominika
  • Field of activity: Nauczanie akademickie.
  • Field of activity: Psychologia.
  • Field of activity: Psychologia społeczna.
  • Associated group: Uniwersytet Warszawski.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/n 93081332

  • ORCID: 0000-0002-8946-7517
  • VIAF ID: 101951954
  • Occupation: Nauczyciele akademiccy.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 97050877

  • Occupation: Psycholodzy (kobiety).

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 95011298