Kreowanie marki : przewodnik dla menedżerów marki / Alina Wheeler ; tł. Jerzy P. Szyfter.
Rodzaj materiału:
TekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Serie: Seria KreatywnaSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2010.Opis: IX, [1], 308 s. : il. kolor. ; 28 cmTyp zawartości: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 9788301162405
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Numer kopii | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Depozyt
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 180333 III (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 1 | Wypożyczono | 16.03.2026 | 1000122982 |
Liczba zamówień: 0
Tyt. oryg.: Designing brand identity : an essential guide for the entire branding team.
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
