Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

Badania marketingowe : teoria i praktyka / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska ; [aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska et al.].

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011.Edition: Wyd. 1, 2 dodrDescription: 494 s. : il. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788301154622
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Czytelnia WTŻ Ga 31 (Browse shelf(Opens below)) 1 Dostępny tylko na miejscu w Czytelni WTŻ 1000113698
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 152270 II (Browse shelf(Opens below)) 4 Available 1000114576
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 099301 (Browse shelf(Opens below)) 3 Available 1000114564
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 099303 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 1000113606
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 099304 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 1000113607
Total holds: 0

Bibliogr. s. 485-488. Indeks.

Podręcznik przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menadżerskich.