Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit / red. nauk. Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut.
Material type:
- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 9788326410307
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 152340 II (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 1000113918 | |||
![]() |
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 099436 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 1000113712 |
Total holds: 0
Bibliogr. s. [165]-170. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, praktyków gospodarczych i menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.