Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; autorzy: Jerzy Altkorn, Anna Czubała, Roman Niestrój, Marek Rawski, Jan Szumilak, Jan W. Wiktor.
Material type:
TextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 1996.Edition: Wydanie III zmienione i poszerzoneDescription: 436 stron : ilustracje ; 21 cmContent type: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
| Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Skrypty
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 076694 (Browse shelf(Opens below)) | 3 | Available | 1000029436 | |
Skrypty
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 071290 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Available | 1000008748 | |
Książki
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 142606 II (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu | 1000000087 |
Total holds: 0
Uzupełnieniem pozycji jest: Przewodnik do studiowania marketingu z podręcznikiem "Podstawy marketingu" / Marek Rawski.
Bibliografia na stronach 429-436.
