Baner ze zdjęciem biblioteki

Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; autorzy: Jerzy Altkorn, Anna Czubała, Roman Niestrój, Marek Rawski, Jan Szumilak, Jan W. Wiktor.

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 1996.Edition: Wydanie III zmienione i poszerzoneDescription: 436 stron : ilustracje ; 21 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 076694 (Browse shelf(Opens below)) 3 Available 1000029436
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 071290 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 1000008748
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 142606 II (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 1000000087
Total holds: 0

Uzupełnieniem pozycji jest: Przewodnik do studiowania marketingu z podręcznikiem "Podstawy marketingu" / Marek Rawski.

Bibliografia na stronach 429-436.

Niestrój, Roman.
  • Field of activity: Nauczanie akademickie.
  • Field of activity: Marketing.
  • Associated group: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków).

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/n 2007050165

  • ORCID: 0000-0002-8510-097X
  • VIAF ID: 8697156012393849700002
  • Occupation: Nauczyciele akademiccy.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 97050877

Rawski, Marek.