Krakowskie ogrody szkolne jako przestrzeń edukacyjna - między teorią a praktyką / Małgorzata Frazik-Adamczyk.
Rodzaj materiału:
- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Numer kopii | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | Zamówienia | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 55514 II (365) (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 1 | Nie można wypożyczyć | 1000117713 | |||
![]() |
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 55535 II (365) (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 1 | Nie można wypożyczyć | 1000117687 | |||
![]() |
Biblioteka Główna URK Czytelnia Główna | M-05 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 1 | Dostępny tylko na miejscu w Czytelni Głównej | 1000117688 | |||
![]() |
Biblioteka Główna URK Czytelnia WBiO | Y-7 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 1 | Dostępny tylko na miejscu w Czytelni WBiO | 1000117689 | |||
![]() |
Biblioteka Główna URK Czytelnia WTŻ | M-89 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | 4 | Dostępny tylko na miejscu w Czytelni WTŻ | 1000117690 |
Liczba zamówień: 0
Przeglądanie Biblioteka Główna URK półki, Lokalizacja półki: Magazyn Główny Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
W serii gł. nr 488.
Praca wykonana w Katedrze Dendrologii i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
Bibliogr. s. 83-91.
Streszcz. ang.