Baner ze zdjęciem biblioteki
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Krakowskie ogrody szkolne jako przestrzeń edukacyjna - między teorią a praktyką / Małgorzata Frazik-Adamczyk.

Autor: Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Serie: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Rozprawy ; 365 | Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ; 488Szczegóły wydania: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Rolniczego, 2012.Opis: 93 s., [13] k. tabl. złoż. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Serie Serie Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 55514 II (365) (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Nie można wypożyczyć 1000117713
Serie Serie Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 55535 II (365) (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Nie można wypożyczyć 1000117687
Serie Serie Biblioteka Główna URK Czytelnia Główna M-05 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny tylko na miejscu w Czytelni Głównej 1000117688
Serie Serie Biblioteka Główna URK Czytelnia WBiO Y-7 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny tylko na miejscu w Czytelni WBiO 1000117689
Serie Serie Biblioteka Główna URK Czytelnia WTŻ M-89 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 4 Dostępny tylko na miejscu w Czytelni WTŻ 1000117690
Liczba zamówień: 0

W serii gł. nr 488.

Praca wykonana w Katedrze Dendrologii i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.

Bibliogr. s. 83-91.

Streszcz. ang.

Frazik-Adamczyk, Małgorzata
  • Obszar działalności: Ogrodnictwo.
  • VIAF ID: 163825933