Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju / red. nauk. Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło ; aut.: Anna Adamus-Matuszyńska [et al.] ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Material type:
TextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.Edition: Wyd. 1, 3 dodrDescription: 360 s. : il. ; 24 cmContent type: - Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 9788301160005
| Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Książki
|
Biblioteka Główna URK Magazyn Główny | 153876 II (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu | 1000125394 |
Total holds: 0
Bibliogr. s. 348-355 przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społ., politologii, nauk społecznych oraz PR.
