Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 2, Badania rynku i rozwój produktu / Peter Davies, David Pardey ; [z jęz. ang. tł. Ireneusz Opaliński].

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstJęzyk: polski Język oryginału: angielski Szczegóły wydania: Rzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, 1994.Opis: 208 s. : il ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8390184907
  • 8390184923
Inny tytuł:
  • Tyt. oryg.: Making sense of marketing
  • Badania rynku i rozwój produktu
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Nr tomu/części Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 154660 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Z. 2 1 Dostępny 1000131530
Liczba zamówień: 0