Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Analiza asocjacji i sekwencji w badaniach marketingowych / Mariusz Łapczyński.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.Opis: 77 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788372526533
Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 154813 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000129837
Liczba zamówień: 0

Bibliogr. s. 76-77.