Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Strategie marketingowe banków / Wojciech Grzegorczyk.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSerie: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWNSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996.Opis: 191, [1] s. ; 21 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8301120363
NUKAT: zz2004795936Inne nry kontrolne: (OCoLC)749443916 Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Kod kreskowy
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 142434 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 2 Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu 1000046634
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 070153 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000002289
Liczba zamówień: 0

Bibliogr. s. 189-[192].

Grzegorczyk, Wojciech