Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Warszawa : PWN, copyright © 2024.Edition: Wydanie 1Description: 337, [2] strony : ilustracje ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788301233006
Other title:
  • Jak badać znaki, symbole i kody rynku?
Subject(s): Online resources:

Bibliografia, netografia na stronach 333-[338].

Dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego oraz badań rynku i kultury, a także osób zawodowo związanych z tymi obszarami.

Polak, Krzysztof
  • Field of activity: Semiotyka.
  • Field of activity: Marketing.
  • Field of activity: Kultura.
  • VIAF ID: 70153833236964332439
  • Occupation: Kulturoznawcy.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 2020305152

  • Occupation: Semiotycy.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 2021300004

Żurawicka, Marzena.
  • Field of activity: Semiotyka.
  • Field of activity: Marketing.
  • VIAF ID: 60153833257964332769
  • Occupation: Semiotycy.

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 2021300004