Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Podstawy marketingu rolnego / Franciszek Kolbusz.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Kraków : AE, 1994.Opis: 137, [1] s. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8386439033
NUKAT: xx001580019Inne nry kontrolne: (OCoLC)751299894 Tematy:
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Numer kopii Status Kod kreskowy
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 141435 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 5 Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu 1000045927
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 141436 II (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 4 Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu 1000045926
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 069125 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 3 Dostępny 1000005898
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 069126 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 2 Dostępny 1000005556
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 069124 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) 1 Dostępny 1000004368
Liczba zamówień: 0

Akademia Ekonomiczna w Krakowie.