Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 2002.Edition: Wyd. 3 zm. i poszerzDescription: 436 s. : il. ; 21 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8390069881
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 131931 I (Browse shelf(Opens below)) 5 Available 1000055332
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 079785 (Browse shelf(Opens below)) 4 Available 1000055269
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 079784 (Browse shelf(Opens below)) 3 Available 1000055268
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 079787 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 1000055267
Skrypty Skrypty Biblioteka Główna URK Magazyn Główny 079786 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 1000055237
Total holds: 0

Wg okł.: Wyd. 3.

Bibliogr. s. 429-436.