Baner ze zdjęciem biblioteki
Image from Coce

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzegorz Krzemień, Szymon Lisowski, Grzegorz Mazurek, Anna Miotk, Arkadiusz Miegoń, Dagmara Plata-Alf, Paweł Sala, Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Wojciech Szymański, Jolanta Tkaczyk, Magdalena Tobiasz, Marta Ulman, Aleksander Winciorek, Tomasz Woźniak, Konrad Zach.

Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2021.Edition: Wydanie w nowej szacie graficznej - dodrukDescription: 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788375619652
NUKAT: xx005270365Inne nry kontrolne: (OCoLC)1294414467 Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Książki Książki Biblioteka Główna URK Magazyn Główny MGZ-000244 (Browse shelf(Opens below)) Do skorzystania w Czytelni Głównej po uprzednim zamówieniu 1000175064
Total holds: 0

Nazwiska autorów na 4 stronie okładki.

Bibliografia przy rozdziałach.

Miotk, Anna.
  • Field of activity: Socjologia.
  • Field of activity: Public relations.
  • VIAF ID: 250172797
  • ISNI ID: 0000000370799340
  • Occupation: Socjolodzy (kobiety).

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 00080331

  • Occupation: Nauczyciele akademiccy (kobiety).

    Authority record control number or standard number: http://nukat.edu.pl/aut/s 97050878

Szymański, Wojciech
  • Field of activity: Marketing.
Wydawnictwo Poltext.