Baner ze zdjęciem biblioteki
Obrazy z Coce
Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996.Opis: 612 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8320809916
Tematy:

Bibliogr. s. 593-594. Indeks.

Podręcznik dla studentów szkół wyższych.

Tytuł dotowanty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej

Spis treści również ang.

Rutkowski, Ireneusz
  • Obszar działalności: Handel.
  • Obszar działalności: Marketing.
  • Obszar działalności: Marketing strategiczny.
  • Obszar działalności: Zarządzanie produktem.
  • Obszar działalności: Branding (marketing).
  • Powiązana grupa: Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).

    Numer rekordu wzorcowego lub numer znormalizowany: http://nukat.edu.pl/aut/n 2009061536

  • Powiązana grupa: Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Badań Rynku i Usług.

    Numer rekordu wzorcowego lub numer znormalizowany: http://nukat.edu.pl/aut/n 2016071226

  • VIAF ID: 73308431
  • ORCID: 0000-0002-3821-3533
  • Zawód: Nauczyciele akademiccy.

    Numer rekordu wzorcowego lub numer znormalizowany: http://nukat.edu.pl/aut/s 97050877