000 01802cam a2200325 i 4500
001 xx001057080
003 NUKAT
005 20241231111223.0
008 080208s2007 pl a f |000 0 pol c
020 _a9788372449283
035 _a(OCoLC)749711439
040 _aKR U/RB
_cKR U/RB
_dKR U/MM
_dLUBL 58/ESs
245 0 0 _aSystemy marketingowe produktów roślinnych - aspekty organizacyjne i instytucjonalne =
_bMarketing channel of plant products - organization and institutional aspects /
_cred. nauk. Jarosław Gołębiewski.
246 3 1 _aMarketing channel of plant products - organization and institutional aspects
260 _aWarszawa :
_bWydawnictwo SGGW,
_c2007.
300 _a152, [1] s. :
_bil. ;
_c24 cm.
336 _aTekst
_btxt
_2rdacontent
337 _aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
_2rdamedia
338 _aWolumin
_bnc
_2rdacarrier
490 1 _aPrace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agralnej i Marketingu =
_aScience Works / Warsaw Agricultural University. Faculty of Agricultural Economic. Department of Agricultural Policy and Marketing ;
_vnr 43
504 _aBibliogr. przy rozdz.
536 _aPubl. finansowana przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji.
_dProj. badaw. nr 2P06R03928 pt.: "Perspektywy rozwoju systemów marketingowych i produktów roślinnych"
650 7 _aKanały dystrybucji
_xzarządzanie.
_2kaba
_993603
650 7 _aHandel rolny
_zPolska
_y1990-.
_2kaba
_976778
650 7 _aRolnictwo
_zPolska
_y1990-.
_2kaba
_977592
700 1 _aGołębiewski, Jarosław.
_eRed.
_94545
830 0 _aPrace Naukowe - Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu
_vnr 43
_964624
920 _a978-83-7244-928-3
942 _cBK
_00
999 _c23034
_d23034