| 000 | 01802cam a2200325 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | xx001057080 | ||
| 003 | NUKAT | ||
| 005 | 20241231111223.0 | ||
| 008 | 080208s2007 pl a f |000 0 pol c | ||
| 020 | _a9788372449283 | ||
| 035 | _a(OCoLC)749711439 | ||
| 040 |
_aKR U/RB _cKR U/RB _dKR U/MM _dLUBL 58/ESs |
||
| 245 | 0 | 0 |
_aSystemy marketingowe produktów roślinnych - aspekty organizacyjne i instytucjonalne = _bMarketing channel of plant products - organization and institutional aspects / _cred. nauk. Jarosław Gołębiewski. |
| 246 | 3 | 1 | _aMarketing channel of plant products - organization and institutional aspects |
| 260 |
_aWarszawa : _bWydawnictwo SGGW, _c2007. |
||
| 300 |
_a152, [1] s. : _bil. ; _c24 cm. |
||
| 336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
| 337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
| 338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
| 490 | 1 |
_aPrace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agralnej i Marketingu = _aScience Works / Warsaw Agricultural University. Faculty of Agricultural Economic. Department of Agricultural Policy and Marketing ; _vnr 43 |
|
| 504 | _aBibliogr. przy rozdz. | ||
| 536 |
_aPubl. finansowana przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji. _dProj. badaw. nr 2P06R03928 pt.: "Perspektywy rozwoju systemów marketingowych i produktów roślinnych" |
||
| 650 | 7 |
_aKanały dystrybucji _xzarządzanie. _2kaba _993603 |
|
| 650 | 7 |
_aHandel rolny _zPolska _y1990-. _2kaba _976778 |
|
| 650 | 7 |
_aRolnictwo _zPolska _y1990-. _2kaba _977592 |
|
| 700 | 1 |
_aGołębiewski, Jarosław. _eRed. _94545 |
|
| 830 | 0 |
_aPrace Naukowe - Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu _vnr 43 _964624 |
|
| 920 | _a978-83-7244-928-3 | ||
| 942 |
_cBK _00 |
||
| 999 |
_c23034 _d23034 |
||