000 01371cam a2200313 i 4500
001 xx002132689
003 NUKAT
005 20241231094422.0
008 110704s2011 pl a |000 0 pol c
020 _a9788370516123
035 _a(OCoLC)1414186829
040 _aKR U/WS
_cKR U/WS
_dWR U/jlk
_dPOZN U/RD
_dWR U/KPs
041 0 _apol
_beng
245 0 0 _aBadawczy charakter pracy nauczyciela :
_bwybrane obszary teorii i szkolnej pragmatyki /
_cred. nauk. Barbara Dobrowolska ; Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach. Instytut Pedagogiki.
260 _aSiedlce :
_bWydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistyczny,
_c2011.
300 _a175 s. :
_bil. (w tym kolor.) ;
_c24 cm.
336 _aTekst
_btxt
_2rdacontent
337 _aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
_2rdamedia
338 _aWolumin
_bnc
_2rdacarrier
504 _aBibliogr. przy rozdz.
650 7 _aEdukacja
_xbadania
_zPolska
_y1990-.
_2kaba
_984848
650 7 _aKwalifikacje zawodowe
_zPolska
_y1990-.
_2kaba
_987503
650 7 _aRelacje nauczyciel-uczeń
_zPolska
_y1990-.
_2kaba
_992437
650 7 _aDzieci mające trudności w uczeniu się
_xedukacja
_zPolska
_y1990-.
_2kaba
_9103901
700 1 _aDobrowolska, Barbara
_d(1964- ).
_eRed.
_935341
710 2 _aUniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny (Siedlce).
_bWydawnictwo.
_4pbl
_943107
920 _a978-83-7051-612-3
942 _cBK
_00
999 _c35650
_d35650