000 | 01078caa a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx005555395 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231085841.0 | ||
008 | 230508s2022 pl a |000 0 pol c | ||
035 | _a(OCoLC)1380923401 | ||
040 |
_aKR 197/JM _bpol _erda _cKR 197/JM _dKR 197/JM |
||
041 | 0 |
_apol _beng |
|
100 | 1 |
_aChodakowska, Anna. _eAutor _959633 |
|
245 | 1 | 0 |
_aWpływ reputacji na kreowanie wartości przedsiębiorstwa / _cAnna Chodakowska, Dominika Mida, Monika Stanek. |
500 | _aTytuł nagłówkowy. | ||
504 | _aBibliografia na stronach 108-109. | ||
546 | _aStreszczenie angielskie. | ||
700 | 1 |
_aMida, Dominika. _eAutor _959634 |
|
700 | 1 |
_aStanek, Monika. _eAutor _959635 |
|
773 | 0 |
_7m2am _aMiędzynarodowe Seminarium Kół Naukowych (51 ; 2022 ; Olsztyn) _t51. Międzynarodowe Seminarium Kół Naukowych w Olsztynie : "Seminarium innowacyjnych rozwiązań w dobie pandemii". T. 2, Aktualne problemy badawcze : nauki społeczne i humanistyczne _dPoznań : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2022 _gStrony 97-109 _z9788367372428 _w(NUKAT)xx005436986 |
|
942 |
_cAC _00 |
||
999 |
_c70090 _d70090 |