000 | 01395cam a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx005504338 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231113150.0 | ||
008 | 230213s2023 pl a g |000 0 pol c | ||
020 | _a9788328396616 | ||
035 | _a(OCoLC)1368209444 | ||
040 |
_aKR 7/MN _bpol _erda _cKR 7/MNs _dKR 7/MN _dKR 93/MSs _dKR 048/PK _dWR 004/SCH |
||
100 | 1 |
_aPuzyrkiewicz, Dariusz. _eAutor _9123382 |
|
245 | 1 | 0 |
_aBiblia content marketingu : _bjak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie / _cDariusz Puzyrkiewicz. |
260 |
_aGliwice : _bOnepress - Wydawnictwo Helion, _c© copyright 2023. |
||
300 |
_a213 [1] stron : _bilustracje ; _c21 cm. |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
500 | _aStrona [211] błędnie dodana po stronie [214]. | ||
650 | 7 |
_aReklama. _2kaba _977375 |
|
650 | 7 |
_aPerswazja (psychologia) _xaspekt ekonomiczny. _2kaba _9123402 |
|
650 | 7 |
_aPerswazja (psychologia) _xaspekt społeczny. _2kaba _9123397 |
|
650 | 7 |
_aMarketing content. _2kaba _9123409 |
|
710 | 2 |
_aGrupa Wydawnicza Helion. _eWydawca _4pbl _941302 |
|
856 | 4 | 1 |
_3Spis treści _uhttps://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2023/03/100000342590/100000342590_Puzyrkiewicz_BibliaContent.pdf |
856 | 4 | 8 |
_3Okładka _uhttp://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD015/xx005504338.jpg |
942 |
_2urkcn _cBK |
||
999 |
_c75700 _d75700 |