000 | 00807caa a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx003614448 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231090549.0 | ||
008 | 160205s2015 pl |000 0 pol c | ||
035 | _a(OCoLC)939904793 | ||
040 |
_aŁ 30/BPa _cŁ 30/BPa _dŁ 30/ML |
||
100 | 1 |
_aKołodziejczyk, Edyta. _9124660 |
|
245 | 1 | 0 |
_aDziałania marketingowe określające centralne miejsce biblioteki w środowisku akademickim / _cEdyta Kołodziejczyk. |
500 | _aTyt. nagł. | ||
504 | _aBibliogr. s. 59-60. | ||
650 | 7 |
_aMarketing biblioteczny. _2kaba _974350 |
|
773 | 0 |
_7nnam _tBiblioteka w czasie - czas w bibliotece.T. 2, Współczesność _dLublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2015 _kPrace Biblioteki Głównej UMCS _gS. 51-60 _z9788377846827 _w(NUKAT)xx003589581 |
|
942 | _cAC | ||
999 |
_c76168 _d76168 |