000 | 01012caa a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx004300650 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231103117.0 | ||
008 | 180420s2016 pl a |000 0 pol c | ||
035 | _a(OCoLC)1423955979 | ||
040 |
_aWA 392/EJ _bpol _erda _cWA 392/EJ _dWA 392/IWs |
||
100 | 1 |
_aZarzecki, Marcin _d(1977- ). _eAutor _951126 |
|
245 | 1 | 0 |
_aIdeologiczne axis mundi przedsiębiorców w Polsce : _bprzyczynek do identyfikacji etosu zawodowego w kategoriach hegemonii ideologicznej Antonio Gramsciego / _cMarcin Zarzecki. |
500 | _aTytuł nagłówkowy. | ||
500 | _aZawiera ilustracje. | ||
600 | 1 | 7 |
_aGramsci, Antonio _d(1891-1937) _xmyśl polityczna i społeczna. _2kaba _9125584 |
650 | 7 |
_aBiznesmeni _zPolska _y1990-. _2kaba _9125568 |
|
650 | 7 |
_aPrzedsiębiorczość (ekonomia) _xaspekt religijny. _2kaba _9125881 |
|
773 | 0 |
_7nnam _tEtos polskich przetwórców żywności _dWarszawa : Wydawnictwo Naukowe UKSW, 2016 _gStrony 85-97 _z9788380902268 _z9788380902275 _w(NUKAT)xx003999823 |
|
942 | _cAC | ||
999 |
_c76705 _d76705 |