000 | 01011caa a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx005378920 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231100638.0 | ||
008 | 220707s2012 pl |000 0 pol c | ||
035 | _a(OCoLC)1338051551 | ||
040 |
_aKIEL 010/ES _bpol _erda _cKIEL 010/ES _dKIEL 010/ES _dKIEL 010/WKs |
||
100 | 1 |
_aWawrzyńczuk-Nathali, Elżbieta. _eAutor _9124950 |
|
245 | 1 | 0 |
_aŚwiętokrzyski produkt turystyczny : _bnajwiększe atrakcje na sprzedaż : warsztaty 2011 / _cElżbieta Wawrzyńczuk-Nathali. |
500 | _aTytuł nagłówkowy. | ||
650 | 7 |
_aMarketing terytorialny _zPolska _zŚwiętokrzyskie, Województwo (1999- ). _2kaba _9126007 |
|
650 | 7 |
_aTurystyka _zPolska _zŚwiętokrzyskie, Województwo (1999- ). _2kaba _9126008 |
|
773 | 0 |
_7nnam _tWiejski produkt turystyczny : doświadczenia i wyzwania _dKielce : Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej : na zlec. Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, 2012 _gStrony 265-268 _z9788360056783 _w(NUKAT)xx002490486 |
|
942 | _cAC | ||
999 |
_c78662 _d78662 |